STUDIU. Cafeaua decofeinizată îmbunătăţeşte memoria
Postat la: 08.02.2012 17:07 Ultima actualizare: 08.02.2012 17:09 Un studiu realizat de curând a scos la iveală faptul că unul dintre beneficiile cafelei fără cofeină este acela că îmbunătăţeşte memoria. Cei care suferă de probleme ale creierului, precum şi persoanele cu boli de memorie cauzate de vârstă ar putea preveni apariţia acestora, consumând cafea decofeinizată, scrie The Telegraph. Studiul a fost realizat pe şoareci...
Monitorizare stiri folosind cuvinte cheie - Gandul
Sursa: Gandul - http://www.gandul.info/magazin/studiu-cafeaua-deco...
Subiecte asemanatoare
STUDIU. Cafeaua reduce riscul apariţiei diabetului
Cafeaua scade riscul de diabet
Consumul de lapte îmbunătăţeşte memoria
Consumul de lapte îmbunătăţeşte memoria
Mâncatul în exces scurtează memoria
Stimularea unei anumite zone a creierului ar putea îmbunătăţi memoria /studiu/
Cum poate fi îmbunătăţită memoria
Stimularea unei anumite zone a creierului ar putea îmbunătăţi memoria
...Afiseaza mai multe rezultate...Alte stiri din categoria Divertisment, din 08.02.2012
Cântăreaţa a vorbit pentru EVZ despre succesul în străinătate și băiatul ei, Robin. Corina a creat o nouă expresie, pe care mulţi oameni au început să o folosească: "Când îţi vine să strigi de bucurie şi să râzi cu poftă...
08.02.2012, Evenimentul ZileiCirque du Soleil începe azi, la ora 20.00, seria celor nouă spectacole pe care le susţine în Capitală, la Romexpo. Spectacolul Saltimbanco este cea mai longevivă producţie a celor de la Cirque du Soleil. Timp de 14 ani, din 1...
08.02.2012, Evenimentul ZileiAutorii celebri se apucă de creat seriale de televiziune
FILMUL EVZ. O logodnă foarte lungă | VIDEO
Clipul zilei: Asa arata o testoasa pe fast forward!
Bancul zilei: Mailul unei femei catre firma de calculatoare de unde a achizitionat computerul